Einde - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Astrid&Margot - WaarBenJij.nu Einde - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Astrid&Margot - WaarBenJij.nu

Einde

Door: Margot

Blijf op de hoogte en volg Astrid&Margot

07 Juni 2017 | Thailand, Bangkok

Laatste dag in Azië. Laatste dag van onze 3 maanden reis! Wat hebben we het ontzettend tof gehad en wat hebben we mooie dingen mogen zien en doen! We hebben heel veel leuke mensen ontmoet, prachtige plekken gezien, gemopperd dat de tijd zo snel voorbij ging en genoten van de vele hoeveelheid zon en heerlijk eten.
Thailand is behoorlijk veranderd in 3 maanden tijd, van dor en droog naar groen en prachtig! Viëtnam was echt het gaafste land, zeker één om ooit naar terug te keren. De lieve, leuke en behulpzame mensen in Viëtnam en Cambodja hebben nog iets extra's gegeven aan onze ervaringen.
Ingecheckt en ingepakt zijn we nu bijna klaar voor vertrek terug naar Nederland. Morgen vliegen we terug en reizen we tegen de tijd in! Letterlijk terug naar het nu van Nederland ;p.
Tot snel allemaal!!!!

• 07 Juni 2017 - 10:17

Herman En Joke:

Hele goede reis en bedankt voor jullie mooie verslagjes!

• 07 Juni 2017 - 16:11

Margaretha:

veilige en goede terugreis gewenst!