Bangkok - Reisverslag uit Yushu, China van Astrid&Margot - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Yushu, China van Astrid&Margot - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Margot

Blijf op de hoogte en volg Astrid&Margot

08 Maart 2017 | China, Yushu

Bangkok... Bangkok is overweldigend, druk, warm en chaotisch, maar bovenal vol van heerlijke geuren, vrolijke kleuren en veel super aardige behulpzame mensen.
Bij aankomst op het vliegveld kregen we helaas maar 1 backpack, die van mij was (en is nog steeds) kwijt. Men (waaronder mn vader) zegt altijd al dat je niet te veel mee moet nemen op reis, maar papa... die twee onderbroeken die ik nu maar heb zijn nou niet bepaald handig qua aantal haha..
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten in een skybar met een fantastisch uitzicht over Bangkok by night. De cocktails waren alleen duurder dan het eten zelf haha.
We zitten nu te wachten tot we vertrekken met de fietstocht. Het is echt even een Nederlands onderonsje hiero, geen buitenlander die er aan denkt om te gaan fietsen door Bangkok!
Laterrrr

• 10 Maart 2017 - 20:30

Douwe Kaper:

Spannend allemaal, heb je de backpack al weer terug Margot? Is anders wel een uitdaging: half Azië doortrekken met maar twee onderbroeken, buikloop is daar een nationale sport! ;-)
    En hoe is het fietsen gegaan, nog een lekke band gehad?

Veel plezier
    Douwe

• 11 Maart 2017 - 15:18

Dick En Wout:

Astrid en Margot
    Wat gaan jullie prachtige landen bereizen.
    Heb veel plezier en een goede reis verder
    Groet uit Wolvega

• 12 Maart 2017 - 19:51

Stefanie :

leuk om te lezen dames heel veel plezier en goed op elkaar passen groetjes john stefanie en damiën (die op zijn wereld bol zoekt waar jullie nu zijn )